útržky z poznámek šíleného (ne)Kapitána

Ahoj všem, akce jsem se standartně účastnil za Team Společenstvo Haspirja I. ve složení Irilee, Libor.29, Spadi, Weri.cz (konečné 4. místo )

Díky odložení akce až na víkend 23.8.2013 - 25.8.2013 jsme si mohli vychutnat i tento závodní event. Jelikož jsme se tenhle rok již několika podobných eventů účastnili a jistili pořadí ze zadních částí startovního pole, tak jsme tentokrát měli již nějaké ty zkušenosti - jak se zorganizovat a jak pojmout naše celé působení a zkusit jet na plné obrátky.

Do kempu jsme dorazili něco kolem 6-té hodiny, kde jsme se ubytovali v nedalekém kempu v chatičkách, kde jsme si zřídili velitelské centrum a nocléhárnu (pravda toho spaní zas až moc nebylo vzláště u některých :D ). Následovala registrace ve velice příjemném a přátelském duchu pořadatelů, kolem půl sedmé doraží náš druhý team a probíhá nějaké to předzávodní špicování- zkrátka sranda musí být. V 19 hod to začalo, po shlédnutí všech pořadatelských triček nám bylo jasné, že se jedná o nějakou kulišárnu a o chvíli později hlásí Libor.29 s werim.cz výsledné souřadnice. Následuje sprint a první trojkový xTF je doma. Spolu s Liborem.29 si bereme pas a odcházíme lovit nejbližší keše do okolí, zatímco zbytek teamu luští mystery a přepisuje waypointy do mapsource. Hned první keš bohužel pro nás má špatné souřadnice a vychází někam na pozemky koupaliště, chvíli hledáme  na místo se ani nedostaneme - není momentálně přístup. Odcházíme do města na webku, kde s Liborem.29 děláme všelijaké pózy ke škodolibé radosti návštěvníků okolních restaurací a náměstí. První úkol splněn, vybíráme multinu v parku u Hvězdárny/hradu a dáváme FTF. Odcházíme na další keše a první vyluštěné mystery v přilehlých kopcích. Chodíme, spíše běžíme za šipkou cestou necestou, vrstevnice nevrstevnice, očekávaje kdy narazíme na divočáky :) :) . Liščí díru/noru dáváme cestou k mysterce i zpět navigace v noci je zrádná. Cestou zpět po cestě na velitelství dáváme  Kampeličku a další bodík doma. Vracíme se do kempu k teamu, luštíme, sem tam pobíháme po parku sbíráme bonusy a konečně vyrážíme směr Terezín a noční keše na kopcích.

Cestou přejíždíme most v Bohušovicích, kde je uložena moje tradička s terénem 4, kterou jsem si vyloženě oblíbil a lezl na ní 2 x v noci - leč boohužel bez úspěchu  (nějak mne nenapadlo, že ta prohluběn je hlubší a v noci jsem krabku fakt neviděl) a 1 x ve dne, když to dala naše dvojka musíme to mít taky :) .Jakmile jsem viděl kam lezu, tak se mi tam vůbec nechtělo a pohled do špinavé vody a vylétající holuby na tom zrovna nepřidal, tentokráte pod mostem vidím co v noci vidět bez dobré baterky vidět nebylo, a sahám tam kam má ruka v noci nedosáhla a bylo hotovo. Krátce po přelezení zábradlí projelo policejní auto- musel jsem se smát.

V noci zas musím kladně hodnotit zejména Noční  labyrint ( který byl opravdu dlouhý až jsme nadávali), u kterého se nám podařilo  i v zástupu lidí nepozorovaně zmizet, nahnat náskok a urvat nějaké ty bodíky.

Po absolvávání Fyzikální keše následovala v noci  tradička Bílé stráně na vrchu Bílých skal - leč jsme ji lezli přes vrstevnice, trní netrní, kopřivy nekopřivy, cestou necestou, abychom ji po 2 hodinách zdolali a zjistili, že tam byla pohodlná turistická stezka :) :). No nic jedeme dále já usínám v autě, ak vysazujeme Irilee a weriho.cz na poslední nočku a dalších 6 kešulí (jak jsme se později dozvěděli) a já s Liborem jedem v cca půl 6 ráno do kempu nabrat síly na denní část.

Spíme asi cca do půl deváté, voláme zbytku teamu a vyzvedáváme si je v nedaleké vesničce s nějakou chovatelskou výstavou. Odjíždíme směr kopce Hradiště velké, Hradiště malé, následuje Varhošť, kterou s Liborem dáváme zatímco zbytek teamu zaslouženě spí v autě. Dokonce na 14 tce nacházíme  dvojkový xTF bonus. Dále vyrážíme na Kamýk, kde chvíli nemůžeme najít správné dveře, nakonec se mi je podaří najít a po jisté chvíli se již objevuje UV indicie D.  Pod Kamýkem ještě vidíme Irilee jak promlouvá s Haspirjou II., ale čas nás tlačí  tak vyražíme na finálku.

Další v pořadí je na nejvzdálenějším místě,  časově omezený Letterbox/Mystery Šlechtická - (ten se mi líbil, park klídeček pohodička), sbíráme nějaké ty tradičky po cestě a odjiždíme směr město, kde jdeme na multinu Katova komůrka - což byla výborná záležitost a adrenalin  v jednom - ještě, že weri.cz nosí svou čelovku vždy a stále. Jen jsem očekával pořád nějakou tu katovu místnůstku :)

S werim.cz vystupujeme na náměstí a obcházíme mysterku domovní znamení. Náměstí obcházíme asi 2x- konečně jsou všechny potřebné indicie sesbírány, bohužel následuje zklamání v podobě uložení krabky v bezdomoveckém doupěti-děs.

Setkáváme se se zbytkem teamu a jedem do kempu, přeci je jen už 18:30. Na místě to Liborovi přeci jen nedá, tak řešíme ještě wherigo a dohadujeme se kam, kterého lidojeda, tak aby nesežral misionáře. :) Nakonec dáváme a ubíráme se do cíle, kde čekáme na dotazník, který vyplnuje Irilee.

V 18:52 odevzdáme pas, dáváme zasloužené pivo a jdeme do sprch. Následuje vyhlášení, kde se nestačíme divit, náš druhý team se umístuje na úžasném 10.místě a já očekám, že budem tak na 9-tém místě. Vyhlašování plynule pokračuje a název našeho teamu stále nezníí 9 až 6 nic, napěti vrcholí, že by první pětka?? A opravdu v první pětce jsme, dostáváme se na konečné čtvrté místo - panuje naprostá radost a všeobecné veselí nikdo jsme to opravdu nečekali a až doma zjištuji, že od 3 místa nás dělilo pouhopouhých 30 bodů.

Event se mi i přes pořadatelské šotky celkově líbil a hodnotím ho velice kladně. Je to jeden z mála eventů, který jsem si opravdu užili a odmakali od začátku do konce.

Keše, které se mi líbily:
Multina Hvězdárna,
Most Bohušovice,
Hradiště malé,
Hradiště velké,
Multina Kamýk,
Noční labyrint (
GC4DTK7) - možno v rámci LTM 24 napsat jako betatest

Katova komůrka,
a ta keš s převozníkem zkrátka v názvech keší mám zmatek

Co se mi nelíbilo:
Domovní znamení - zpracováný listing ok, ale to umístění finálky plné výkalů a bezdomoveckého bydlení - děs

Tímto chci poděkovat celému teamu za úžasnou atmosféru a nezdolného ducha. Haspirje II, že dorazila a ohromná gratulace k výbornému 10. místu.

Všem zúčastněným teamum za přátelskou atmosféru.

A hlavně pořadatelům za jejich úsilí při tvorbě eventu a za dobře strávený výkend v přátelském duchu.